Kamusal Halkla İlişkiler

Stok Kodu:
9786054993192
Boyut:
16x24
Kapak Türü:
Karton Kapak
Dili:
Türkçe
indirimli
409,20
Taksitli fiyat: 9 x 50,01
Stokta var
9786054993192
378033
Kamusal Halkla İlişkiler
Kamusal Halkla İlişkiler
409.20

Son yıllarda geleneksel yönetim anlayışında meydana gelen değişmeler; yöneten ve yöneti-lenler arasındaki sınırın daha bulanık bir hale gelmesi ve gücün toplumu oluşturan tüm katmanlarca paylaşılması durumunu ortaya çıkarmıştır. Yönetişim paradigmasına geçişle, kamu kurumlarının hedef kitleleriyle güven, diyalog, karşılıklı anlayış ve uyumu sağlamaya yönelik stratejik iletişim yönetimini gerçekleştirmesi daha da önem kazanmaya başlamıştır. Günümüzde özel sektör kuruluşlarının; hedef kitlelerinin zihninde benzer ürün ve hizmetler üreten rakiplerinden farklı bir yere konumlanması, olumlu bir imaj oluşturup itibarını yönetmesi, hedef kitleleriyle karşılıklı iyi niyet ve anlayışı geliştirmesi için halkla ilişkilere duyduğu gereksinim, kamu kurumlarının da en büyük gereksinimleri halini almıştır. Kamularının beklentilerini ve ihtiyaçlarını tespit etmeyen ve bu beklentileri karşılayamayan, kamularıyla diyaloğa dayalı kurum-larının; kamularından destek alması, olumlu bir imaja sahip olması mümkün olamamaktadır. Bu çalışmada, kamu kurumlarının söz konusu amaçlara ulaşabilmesi için kamusal halkla ilişkiler ça-balarına başvurması ve kendi faaliyet alanlarına ilişkin konularda çeşitli kamusal halkla ilişkiler ve iletişim kampanyaları gerçekleştirmesi gerekliliği ortaya konmaya çalışılmıştır.

Son yıllarda geleneksel yönetim anlayışında meydana gelen değişmeler; yöneten ve yöneti-lenler arasındaki sınırın daha bulanık bir hale gelmesi ve gücün toplumu oluşturan tüm katmanlarca paylaşılması durumunu ortaya çıkarmıştır. Yönetişim paradigmasına geçişle, kamu kurumlarının hedef kitleleriyle güven, diyalog, karşılıklı anlayış ve uyumu sağlamaya yönelik stratejik iletişim yönetimini gerçekleştirmesi daha da önem kazanmaya başlamıştır. Günümüzde özel sektör kuruluşlarının; hedef kitlelerinin zihninde benzer ürün ve hizmetler üreten rakiplerinden farklı bir yere konumlanması, olumlu bir imaj oluşturup itibarını yönetmesi, hedef kitleleriyle karşılıklı iyi niyet ve anlayışı geliştirmesi için halkla ilişkilere duyduğu gereksinim, kamu kurumlarının da en büyük gereksinimleri halini almıştır. Kamularının beklentilerini ve ihtiyaçlarını tespit etmeyen ve bu beklentileri karşılayamayan, kamularıyla diyaloğa dayalı kurum-larının; kamularından destek alması, olumlu bir imaja sahip olması mümkün olamamaktadır. Bu çalışmada, kamu kurumlarının söz konusu amaçlara ulaşabilmesi için kamusal halkla ilişkiler ça-balarına başvurması ve kendi faaliyet alanlarına ilişkin konularda çeşitli kamusal halkla ilişkiler ve iletişim kampanyaları gerçekleştirmesi gerekliliği ortaya konmaya çalışılmıştır.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 409,20    409,20   
2 212,78    425,57   
3 144,58    433,75   
6 73,66    441,94   
9 50,01    450,12   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 409,20    409,20   
2 212,78    425,57   
3 144,58    433,75   
6 73,66    441,94   
9 50,01    450,12   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 409,20    409,20   
2 212,78    425,57   
3 144,58    433,75   
6 73,66    441,94   
9 50,01    450,12   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 409,20    409,20   
2 212,78    425,57   
3 144,58    433,75   
6 73,66    441,94   
9 50,01    450,12   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 409,20    409,20   
2 212,78    425,57   
3 144,58    433,75   
6 73,66    441,94   
9 50,01    450,12   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 409,20    409,20   
2 212,78    425,57   
3 144,58    433,75   
6 73,66    441,94   
9 50,01    450,12   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 409,20    409,20   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat